ترندسازی | جدیدترین تلاش فتنه‌گران ۸۸ برای فریب مردم +تصاویر

کانال تلگرامی «ایران تایمز» با انتشار آماری غیرواقعی از ترندینگ جهانی توییتر سعی داشت مردم را فریب دهد.

دروغی دیگر از کانال‌های حامی فتنه گران سال ۸۸

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از درخواست میرحسین موسوی رهبر اغتشاشگران فتنه  ۸۸ مبنی بر انتشار نوار دیدارش با رهبر معظم انقلاب در سال ۸۸ عده‌ای از گروه‌های همسو با این جریان و حامیان فتنه در داخل و خارج از ایران  با هشتگ #مذاکرات ۸۸ در توییتر از این درخواست وی حمایت کردند. کاربران فضای هم با هشتگ #موسوی_سندتقلب_کو این درخواست موسوی را فرافکنی دانستند و از او و حامیانش خواستند ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ را با سند و مدرک اثبات کنند.


بیشتر بخوانید: #موسوی_سندتقلب_کو | کاربران از موسوی و حامیانش خواستند سند تقلب را منتشر کنند 


اما در این میان تعدادی از کانال‌های همسو با جریان‌های معاند و منافقین از جمله کانال «ایران تایمز» با آمار‌های غلط و دروغ سعی در داغ کردن تنور فتنه‌ای دیگر در ایران دارند. کانال تلگرامی ایران تایمز شب گذشته با انتشار پستی اعلام کرد هشتگ #مذاکرات ۸۸ در جایگاه سوم ترندهای جهانی قرار گرفته است. در صورتی که ادمین این کانال بجای منتشر کردن ترند‌های جهانی، ترندینگ شخصی خود را منتشر کرده است. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید تنظیمات ترندینگ توییتر باید روی حالت worldwide باشد تا بتوان ترند‌های جهانی را مشاهده کرد اما تصویر منتشر شده در این کانال روی این حالت تنظیم نشده و آماری از ترند‌های شخصی صاحب حساب را نمایش می‌دهد.

دروغی دیگر از کانال‌های حامی فتنه گران سال ۸۸

تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، ترندهای جهانی توییتر در همان زمان است و همانطور که مشاهده می‌کنید، هشتگ #مذاکرات ۸۸ در بین آنها نیست.

دروغی دیگر از کانال‌های حامی فتنه گران سال ۸۸

انتهای پیام/

برچسب ها: افشاگری ، دروغ ، شایعه ، فتنه 88
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار